Gazdasági szolgáltatások

Szolgáltatásaink során több, gazdasági területet is érintő lehetőséget kínálunk ügyfeleink számára, melyek igénybevételével az egyes folyamatok optimalizáltabb működését és akár nagyobb mértékű költség-megtakarításokat is el lehet érni. Az üzemeltetési folyamatok (munkaszervezés, erőforrás-menedzsment, alvállalkozói szerződések revíziója, anyagbeszerzési folyamatok, stb.) részletes áttekintésével és elemzésével számos esetben tudunk javaslatokat tenni a tevékenységek racionalizáltabb működtetésére és az esetleges költségmegtakarításokra vonatkozóan. Ezen szolgáltatásunk főbb területei:

  • Időszakos döntéstámogatói eszközök (kimutatások, trend elemzések) bevezetése;
  • Energiagazdálkodás (energia beszerzés és -felhasználás optimalizálása és monitorozása);
  • SLA alapú szolgáltatás menedzsment bevezetése.

 

DÖNTÉSTÁMOGATÓI ESZKÖZÖK

A létesítménygazdálkodási szoftverek elsődleges feladata a felelős felhasználók, vagyis a döntéshozatal elősegítése naprakész, pontos adatokkal, könnyen értelmezhető kimutatásokkal. Egy CAFM rendszer használatával könnyen áttekinthetővé válik egy cég működésének aktuális állapota, valamint ellenőrizhetővé válik a legfontosabb, naponta figyelemmel kísérni kívánt mutatók alakulása.

Egyes funkciók segítségével úgynevezett KPI (Key Performance Indicator) mutatók állíthatók elő, valamint trend kimutatások és egyedi riportok is futtathatók. A trend kimutatások és KPI mutatók a legfrissebb adatokból állnak össze, ezzel is elősegítve a napi munkát, a magas színvonalú szolgáltatás nyújtását a költségek alacsonyan tartásával. A trend kimutatásokkal lehetőség van felmérni a régebbi adatokhoz képesti fejlődést, majd ezáltal beavatkozni, vagy megelőzni esetleges meghibásodásokat vagy nem kívánt kötbér-feltételek teljesülését.

 

ENERGIAGAZDÁLKODÁS

Manapság egy vállalkozás versenyképes működésének elengedhetetlen feltétele a környezettudatos szemléletmód és a költséghatékony, optimalizált energia-felhasználás. Mindezek megvalósításához megfelelő szakértői hozzáértés szükséges. Ehhez kapcsolódóan vállalkozásunk az alábbi tevékenységek alkalmazásával tudja elérni a fent kívánt eredményt:

  • Energetikai revízió;
  • Energia felhasználás monitoring és optimalizálás;
  • Energia-beszerzés átvilágítása és optimalizálása;
  • Energiahatékonyságot elősegítő beruházások lebonyolítása;
  • Energiatudatos üzemeltetés megvalósítása.

 

SLA ALAPÚ SZOLGÁLTATÁS MENEDZSMENT BEVEZETÉSE

Az SLA (Service Level Agreement) kifejezés nem más, mint szolgáltatási szint alapú megállapodás megrendelő és szolgáltató között. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a megrendelő és a szolgáltató a közöttük létrejövő megállapodásban rögzítik a minőségi elvárásokat, vagyis hogy a szolgáltatónak pontosan mit kell teljesítenie, a teljesítést a megrendelő milyen minőségi kritériumok mentén fogadja el, hogy hogyan fogja a megrendelő ezeket a minőségi kritériumokat mérni, valamint hogy ezen mért minőségi mutatókkal arányosan a megrendelő mekkora számlát fog a szolgáltatótól elfogadni.

Egy SLA alapú rendszer bevezetésének lépései az elvárt kritériumok pontos definiálása, az SLA megállapodások megkötése, és nem utolsó sorban a megtervezett rendszerben definiált minőségi kritériumok mérési módszertanának kidolgozása és megvalósítása.

Cégünk ennek megvalósításában is tud segíteni, melynek részleteiről kollégáink bővebb felvilágosítást tudnak nyújtani.

 

Amennyiben érdeklődik az ilyen jellegű szolgáltatásaink iránt, akkor egy személyes találkozó időpontjának egyeztetése érdekében ide kattintva vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot!

MIÉRT MINKET VÁLASSZON?

MEGBÍZHATÓ SZAKÉRTELEM

Munkáink során mindig ellenőrzött és megbízható szaktudással rendelkező személyeket foglalkoztatunk így nem kell aggódnia az elvégzendő munkák minősége miatt.

ÁTLÁTHATÓ ELSZÁMOLÁS

Folyamatos kimutatásokkal átlátható képet adunk az elvégzett szolgáltatások teljesítéséről, hogy cége naprakész információkhoz jusson az üzemeltetési költségek alakulásáról.

PROAKTÍV ÜGYFÉLKAPCSOLAT

Folyamatosan jelezzük észrevételeinket, javaslatokat teszünk a felmerülő fejlesztési-, javítási igényekre vonatkozóan, így cégének elegendő a Core Business-re koncentrálnia.