Diszpécser-, HelpDesk szolgálat

A műszaki hibaelhárítások gyors és megbízható ellátása érdekében kollégáink folyamatosan, a hét minden napján, a nap 24 órájában fogadják a hibabejelentéseket telefonon és online felületen. A hibabejelentést követően azonnal lekoordinálják a szükséges intézkedéseket, hogy biztosított legyen a műszaki berendezések és rendszerek zavartalan üzemelése.

Amennyiben érdeklődik az ilyen jellegű szolgáltatásaink iránt, akkor egy személyes találkozó időpontjának egyeztetése érdekében ide kattintva vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot!

MIÉRT MINKET VÁLASSZON?

MEGBÍZHATÓ SZAKÉRTELEM

Munkáink során mindig ellenőrzött és megbízható szaktudással rendelkező személyeket foglalkoztatunk így nem kell aggódnia az elvégzendő munkák minősége miatt.

ÁTLÁTHATÓ ELSZÁMOLÁS

Folyamatos kimutatásokkal átlátható képet adunk az elvégzett szolgáltatások teljesítéséről, hogy cége naprakész információkhoz jusson az üzemeltetési költségek alakulásáról.

PROAKTÍV ÜGYFÉLKAPCSOLAT

Folyamatosan jelezzük észrevételeinket, javaslatokat teszünk a felmerülő fejlesztési-, javítási igényekre vonatkozóan, így cégének elegendő a Core Business-re koncentrálnia.