Diszpécser-, HelpDesk szolgálat

A műszaki hibaelhárítások gyors és megbízható ellátása érdekében kollégáink folyamatosan, a hét minden napján, a nap 24 órájában fogadják a hibabejelentéseket telefonon és online felületen. A hibabejelentést követően azonnal lekoordinálják a szükséges intézkedéseket, hogy biztosított legyen a műszaki berendezések és rendszerek zavartalan üzemelése.

Amennyiben érdeklődik az ilyen jellegű szolgáltatásaink iránt, akkor egy személyes találkozó időpontjának egyeztetése érdekében ide kattintva vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot!

MIÉRT MINKET VÁLASSZON?

MEGBÍZHATÓ SZAKÉRTELEM

Munkáink során mindig ellenőrzött és megbízható szaktudással rendelkező személyeket foglalkoztatunk így nem kell aggódnia az elvégzendő munkák minősége miatt.

ÁTLÁTHATÓ ELSZÁMOLÁS

Folyamatos kimutatásokkal átlátható képet adunk az elvégzett szolgáltatások teljesítéséről, hogy cége naprakész információkhoz jusson az üzemeltetési költségek alakulásáról.

PROAKTÍV ÜGYFÉLKAPCSOLAT

Folyamatosan jelezzük észrevételeinket, javaslatokat teszünk a felmerülő fejlesztési-, javítási igényekre vonatkozóan, így cégének elegendő a Core Business-re koncentrálnia.
Hunitázs Műszaki Üzemeltető Kft.
Adatvédelmi áttekintés

A weboldal Sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A Süti adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint például a weboldalunkra való visszatérés felismerése. Segítséget nyújtanak annak megértésében, hogy a weboldal mely részeit találja a leginkább érdekesnek és hasznosnak.
A Sütiket a bal oldalon található fülek közötti navigálással állíthatja be.