CAFM tanácsadás

CAFM (Computer Aided Facility Management), vagyis számítógéppel támogatott létesítménygazdálkodás. Az FM szakma területén napjainkban már nem ismeretlen ez a megoldás, aminek segítségével a létesítménygazdálkodás egyes területeinek szoftverrel történő támogatása a fő cél és egy olyan teljes körű, átfogó megoldás kialakítása, amely a létesítménygazdálkodási folyamatokat és kapcsolódó adatfeldolgozást teljes egészében lefedi, valamint az egyedi felhasználói igényeket teljes integrációs lehetőséggel képes magában foglalni.

Szolgáltatásaink keretében vállaljuk olyan CAFM rendszer vállalkozásuk működési környezetébe történő integrálását, amely a legkorszerűbb technológiákra alapozva olyan innovatív megoldásokat kínál, amelyek megalapozott előnyt biztosítanak a piaci versenyben.

A szervezet működésének analízisét és a speciális igények mebízóinkkal történő egyeztetését követően a CAFM rendszert mindig a működési folyamatokkal és a már működő rendszerekkel összehangoltan vezetjük be.

Magyarország legelterjedtebb CAFM szoftverrendszere már több, mint egy évtizede áll a magyar létesítménygazdálkodási szakma szolgálatában integrált megoldást nyújtva kis, közepes és nagyvállalatok számára és a legkorszerűbb technológiát kihasználva egyedülálló egyszerűséggel biztosítja a létesítménygazdálkodási feladatok ellátását.

Mivel a rendszer web böngészőben futó alkalmazás, ezért elérhető nemcsak megvásárolt és helyben telepített megoldásként, hanem SaaS (Software as a Service) azaz távoli elérésű alkalmazásként is ügyfeleink részére. Ez annyit tesz, hogy nem szükséges semmilyen IT erőforrást dedikálni a CAFM szoftver használatbavételéhez (sem hardver, sem környezeti szoftver, sem rendszergazdai teher nem jelentkezik), hanem percek alatt, egyszerűen megindulhat az adatfeltöltés és az érdemi létesítménygazdálkodási munka.

 

A RENDSZER FŐBB MODULJAI:

  • Területgazdálkodás és bérlőkezelés;
  • Eszközkezelés;
  • Karbantartás-menedzsment;
  • Meghibásodás-kezelés;
  • Elektronikus- és papír alapú munkalap-kezelés;
  • Szolgáltatási szerződés-kezelés;
  • Garancia-menedzsment;
  • Mérőóra-nyilvántartás;
  • Raktár- és anyagfelhasználás-kezelés;
  • Mobil CAFM megoldás (tablet);
  • Döntéstámogatói eszközök.

Amennyiben érdeklődik az ilyen jellegű szolgáltatásaink iránt, akkor egy személyes találkozó időpontjának egyeztetése érdekében ide kattintva vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot!

MIÉRT MINKET VÁLASSZON?

MEGBÍZHATÓ SZAKÉRTELEM

Munkáink során mindig ellenőrzött és megbízható szaktudással rendelkező személyeket foglalkoztatunk így nem kell aggódnia az elvégzendő munkák minősége miatt.

ÁTLÁTHATÓ ELSZÁMOLÁS

Folyamatos kimutatásokkal átlátható képet adunk az elvégzett szolgáltatások teljesítéséről, hogy cége naprakész információkhoz jusson az üzemeltetési költségek alakulásáról.

PROAKTÍV ÜGYFÉLKAPCSOLAT

Folyamatosan jelezzük észrevételeinket, javaslatokat teszünk a felmerülő fejlesztési-, javítási igényekre vonatkozóan, így cégének elegendő a Core Business-re koncentrálnia.